tirsdag 25. mai 2010

Wallsticker til barnerom

Da var wallstickersene til barnerommet bestilt :-)

Jeg ville ha morsome dyr, men samtidig litt "milde" i uttrykket slik at de ikke tar fullstendig over rommet.

Syns jeg fant det i denne serien med skog fra dyren:


Wallstickersene kan plasseres slik man vil og pakken jeg bestilte inneholdt 89 forskjellige små og store klistremerker. Pakka bestilte jeg på Kidsparadise og den kostet 199 + frakt.

Tidligere idag var jeg også innom 2 i Spann i Kristiansand. Her bestilte jeg et sett med 4 kubbehyller som jeg nevnte tidligere at jeg ville ha på Sakarias sitt rom. Jeg tror kanskje jeg kommer til å "stjele" en av kubene for å ha i et annet rom, kanskje i stua, på loftsstua eller på soverommet vårt.

Disse koster 995,- på To i spann.



Og så kjøpte jeg denne pc-puta i fargen "sand" (beige)på samme butikken for 298,- :-) Den trengte jeg!!

Da var barnevakten her og vi skal ut på huset igjen å male! Puh! Bjørka som vi skal ha på soverommene kom forresten..men bambusen som skulle komme idag har vi ikke sett noe til :-S





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar