tirsdag 18. mai 2010

Interiør på ønskelisten




Snadder som jeg ønsker meg..etterhvert :-)


Nydelig stort speil fra Slettvoll


Speilet hadde stått fint på denne skjenken i samme utførelse fra Slettvoll


Denne sofaen har akkurat den gråfargen jeg ønsker meg, men ikke riktig form. Fra Living denne.



Her er mer utføringen på sofaen som jeg ønsker. (fra MIO) Men i fargen er denne for mørk syns jeg- og litt for stor for den lille stua vår..

En luksus kontinentalmadrass i merket Svane fra Living. Åhh..den som kunne sove i noe sånt! Nå sover vi på en bulkete hard sovesofa så dette hadde vært rene himmelen i forhold!



Dette bordet fra Living er så fantastisk nydelig! Skulle hatt de enda større bare, evt med ileggsplate. Vil minst ha plass til 10.


Denne er kjempefin syns jeg. Bare altfor altfor dyr- 2000 pr stol på Living. Men en fin drøm :-)


Barnebord og stol fra MIO. Stolene kan fåes i mange farger. Kjempefine!

Denne lampen er av flettet tre og kommer fra Ilva






Slike hyller vil jeg sette opp på barnerommet og kanskje på soverommet vårt også. Fra Ilva.

Ikke for å være kjedelig eller noe, men denne enkle lampen er faktisk midt i blinke for hva jeg ser etter. Enkel og delikat og stor fra EM.


Syns denne var kjempestilig! Kunne tenke meg to sånne hengende ned over barbenken på kjøkkenet. Men siden vi skal ha spotter på kjøkkenet og ikke har lagt inn noen ekstra lyspunk tror jeg det får bli med tanken...men det hadde vært utrolig fint med litt gult inn på kjøkkenet :-)
Denne må jeg faktisk bare ha. Bokhylle fra EM.





Puffen Ulrik fra EM. Denne var søt syns jeg :-) Men sånn kan jeg prøve å kjøpe brukt og trekke om heller...

Trekasser vil jeg ha! Denne var jo veldig sjarmerende da, fra Tingeling Interiør

Nei nå holder det for idag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar