lørdag 29. mai 2010

Styling av møbler

Jeg skal freshe opp endel møbler og har fått endel ideer etter å ha sett på diverse blogger.

For det første tenkte jeg å style en malm-kommode fra Ikea som ser slik ut:


Denne har jeg lyst til å male hvit samt tapetsere skuffefrontene på. Er litt usikker hvor denne skal stå og hva den skal brukes til. Tror kanskje den skal stå på kontoret i første omgang og oppbevare litt av hvert som ikke er så lett å plassere. Jeg er litt delt i hvilket inntrykk jeg vil gi kommoden...

Skal jeg gå for en nøytral tapet i en lys farge eller skal jeg kjøre på med en litt sprelsk tapet med mye farge? Generelt i huset blir jo fargetonene ganske myke og diskret så det hadde jo vært litt morsomt å hatt noe litt annet på kontoret. Vil gjerne at kontoret skal være litt mer livat enn de andre rommene, her skal nemlig kreativiteten boble ettersom dette blir rommet hvor jeg skal sitte med pc'n og etterhvert også symaskina- kanskje litt parallelt med begge :-P

Her er bloggen hvor jeg fikk ideen fra, nemlig Den gode feen.


Har du sett så nydelig skap? Dåån :-) Jeg gjentar, bildet er fra bloggen Den gode feen.

Så da må jeg finne noe stilig tapet. Jeg skal jo være ecovennlig så da må jeg lete etter eco-vennlige tapeter :-)


Denne fra Crinson's var jo helt rå! Fresh og fin og samtidig ikke helt forskjellig fra de fargevalgene jeg har i resten av huset (litt mer knesj bare).Tapeten koster over 3000 pr rull så ikke noe for vårt budsjett men kan kjøpes her (mange andre fine tapeter også- enormt utvalg)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar