lørdag 29. mai 2010

En trekasse kan brukes til så mangt


Her følger litt inspirasjon til hva en trekasse, som de jeg kjøpte idag, kan brukes til.



Digger hvordan kassen er brukt som et bord. Og som magasinkasse er den ypperlig! Disse to bildene er fra Lone K sin herlig blogg :-)


Dette er styling på høyt nivå- ahhh se på kassen med telefon oppå og lite tre...akkurat SÅNN vil jeg ha! Dette bildet fant jeg på bloggen til Harmoni og Kontrast og du kan se flere bilder fra samme fotoshoot på bloggen hennes.



Kål kan man dyrke i en trekasse :-)

Syns denne løsningen var spennende og fin! Bildet er fra bloggen Familien i Havgapet

Denne tror jeg jeg har vist før? Ihvertfall er det den kreative Signe med bloggen Re:signert av Signe som har mekket sammen denne søte kassa med hjul.


Denne har jeg vist før, bildet er fra bloggen Creme de la creme og jeg syns den er helt nydelig!

Idag kjøpte jeg altså noen trekasser, jeg skulle kjøpe 3 stk men fikk en ekstra på kjøpet :-) Heldige meg! Og det som jeg har tenkt å gjøre med kassene er dette:

1. Vaske de grundig
2. Pusse de litt så ikke man kan få flis av å ta i de
3. Skru hjul på 2-3 av de.

Ser for meg pr dags dato at jeg skal ha to av kassene stående i stua og bruke til lekene til Sakarias. 1 av kassene vil jeg prøve å gjøre om til et kult sidebord snudd slik som bilde nr 3 og skrudd hjul på. Så har vi en kasse til overs da..lurer på om jeg vil prøve å lage en fin vaskemiddel-kasse noe alla den på bildet over?
Eller en kasse som kan stå i hagen med blomster eller urter? Jeg får se etterhvert :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar