onsdag 21. september 2011

Dagens produksjon + sy-"kroken" min :-)

Da kan 3 nye medlemmer av buffe-familien smile til verden :-) Str XL, L og XS...hehe...tviler på noen av de er på bloggen min å titter så ganske trygt å legge de ut her selv om de er julegaver :-)
Hvis du lurer på hvordan jeg lagde de kan du se på gårsdagens innlegg...

Og så har jeg fått malt den lille skuffereolen min med tavlemaling og pyntet sidene med blafrepapir (som forøvrig er noe herk å få fint...) Blir kanskje noe tape i en lystig farge mellom skuffedelene før jeg er helt fornøyd men syns det ble ganske fint sånn også. Så her er altså det ryddigste hjørnet...







Og for tiden er "sykroken" min midt i stua- og over hele spisebordet (dytter det bare til side når vi skal ha middag). Jeg må nemlig ha litt plass når jeg skal klippe i store stoffer og da duger ikke hjørnet i kontoret- da trenger jeg et stort bord! Så så lenge jeg er så aktiv sydame som jeg er så forblir symaskinen plantet i stua :-)

1 kommentar: