fredag 9. september 2011

Nesten ferdig sparkebukse til mini

Dette var faktisk mitt aller første (bortsett fra noen gardiner som jeg la opp) syprosjekt. Fikk god hjelp av mamma da heldigvis. Hun hadde masse gammelt stoff liggende på syrommet sitt, mye 70 og 80-talls for å si det sånn men vips så fant jeg et deilig mykt grønt stoff som passa perfekt til sparkebukse til gutten som kommer i november.

Det var ikke det enkleste stoffet å sy i, og jeg kunne helt sikkert gjort en bedre jobb på vrangsiden, men pytt :-) Den første kan godt se litt hjemmelaga ut. Mangler fortsatt trykk-knappene men selve syjobben er ihvertfall gjort!




Når sparkebuksa var ferdig fant jeg et tigergutt-merke på et istykker-tygd plagg (vi har hund) som vi egentlig skulle kaste. Merket var helt så jeg klippet det ut og sydde det på sparkebuksa. Gjenbruk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar