lørdag 17. september 2011

Dagens Panduro-kjøp



Skal prøve å ikke kjøpe så mye mer stoff nå...men er man bitt av basillen er man bare det! Men nå skal målet være å prøve å bruke opp det jeg har :-)

Kjøpte også denne praktiske lille hylla som skal dekoreres med tavlemaling og dekorpapir- det blir bra hus for sy-steshet mitt :-)

Ble forresten overraska med babyshower idag! Mine gode venninner altså....jeg ble veldig overraska, hadde ikke forventet det i det hele tatt :-)




Mye fint som jeg gleder meg til å se lillebabyen i :-) Og ei herlig selebukse jeg fikk lyst å lage mønster fra og sy flere av...et mulig fremtidig prosjekt ;-)

Natta!

1 kommentar:

  1. Likte veldig godt det stoffet helt til høyre med rever og sommerfugler :) Så med en gang for meg søsteren mins sovesofa i hvitbeiset tre med puter i det og det stoffet ved siden av x]

    SvarSlett