mandag 12. september 2011

Storhandel på Stoff og Stil idag- samt noen småting fra Fretex :-)


Måtte ha en hel masse stoff til mine forskjellige prosjekter. I tillegg trengte jeg mye basisgreier som linjal, skjærematte, skjærekniv, elastisk tråd, skråbånd ++
Fant også noen skatter på Fretex, nemlig et skjørt i mørklilla fløyel som skal brukes til noe babygreier tror jeg. Og så ei søt lita veske med matchende lommebok..skal bruke mønsteret og stoffet og klippe opp. Og så ei bordbrikke med et kjempefint mønster...alle funnene på Fretex kosta tilsammen 50 kr :-) På Stoff og Stil la jeg igjen betydelig mer :-P

Kjenner jeg har kjempelyst å begynne å sy med en gang men tror ikke kroppen er helt enig med hodet, den har nok aller mest lyst til å slenge seg foran tv'n sammen med sambo (som forøvrig er litt underernært på kos den siste sygale tida, stakkar)

2 kommentarer:

  1. Hei! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!! De luene jeg syr er ikke foret, men de blir jo doble da. Dette er jo luer som egner seg best nå på høsten og på våren. Hvis du går inn på denne nettsiden http://kokalal.blogspot.com/2009/10/att-sy-en-mossa.html så ser du et forslag til hvordan man kan sy slike luer. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjekke kommentarer i bloggen min!!

    Skal si du har fått med deg mye fint fra S&S :)

    SvarSlett