søndag 25. april 2010

Fargepaletten for stua



Åh jeg er så fylt med inspirasjon etter den avslappende helga vi hadde på hytta! Vi kjøpte med oss massevis av blader, jeg plukket ut 1 stk KK med stor interiørdel i bladet, 1 stk Maison, 1 stk Interiørmagasinet og 1 stk Se og Hør. Min kjære valgte seg ut 1 stk Autofil + VG.

I løpet av disse to kveldene uten tv og internett trålte jeg alle de hundrevis av sidene med interiør-inspirasjon på kryss og tvers. Jeg plukket opp mange gode ideér og de skrev jeg ned i et notat på mobilen.


Fargene jeg vil ha i stua:

Fargene vi kommer til å bruke er lyse, mye hvitt, natur, lysgrått og tre. Dette kommer til å gå igjen i hele huset.



Innslagsfarger i lyse pasteller er noe jeg ser for meg i enkelte møbler og interiører. I stua ser jeg for meg noe lyseblått...nærmere hvit enn blå.






Se disse nydelige stolene!

Ellers vil jeg friske opp med store planter og trær inn i stua som jeg tror kan gjøre vel så mye for helheten som vakre møbler






Målet er å få et harmonisk og "fredfylt" hjem hvor man kan slappe av og hente energi.

Jeg vil ha "naturen inn i stua" samtidig som jeg vil ha en ryddig og minimalistisk stil med morsome og søte detaljer som gir et personlig preg :-)


PS: Alle bilder er funnet via google-bildesøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar