torsdag 8. juli 2010

Nytt hus- uke 2

Det har vært stille fra denne kanten i noen uker nå. Grunnen er at vi har flyttet og dessuten vært uten internetttilgang. Men idag fikk vi endelig nett så da blir det nok en god del blogging fremover :-) MEN det er fortsatt veldig mye å ta seg til så de lange innleggene lar nok vente på seg.

Jeg kan si så mye som at jeg begynner å bli veldig fornøyd med hvordan huset blir seende ut, men det er såklart mye som gjenstår før det er "perfekt". På lørdag drar vi nok en gang til Ikea for å handle den siste resten av saker og ting som vi bare MÅ ha før jeg kan roe meg ned.

Terrassen begynner guttene (sambo+pappa) å jobbe med imorgen så forhåpentligvis er den ferdig iløpet av en ukes tid. Ser at juli mnd kan stå i fare for å jobbes vekk men ettersom været er grått og kjedelig så gjør ikke det så mye. Men dukker sola opp(...det er jo tross alt juli så det kan faktisk skje..) så skal vi såklart ut å nyte den.

Bilder blir det dårlig med på dette innlegget men et lite bilde av lillegutt på rommet sitt skal dere få :-)


1 kommentar:

  1. nååå, så søt! Gleder meg til å se flere bilder :=)
    Har saki noen bursdagsønsker forresten...?

    SvarSlett