torsdag 22. juli 2010

Organiserig av vaskeromshjørnet

Etter to hele feriedager uten verken montering, opphenging eller organisering var det på tide med et lite skippertak igjen.

Badet i 1.etg hadde utmerket seg som det mest rotete rommet nest etter bodene så idag prøvde jeg etter beste evne å freshe det litt opp.

Dere skal være glad dere slipper å se hvordan det såg ut der før..men nå ser ihvertfall vaskeroms-delen av badet slik ut:

Jeg hadde sett for meg denne løsningen lenge da jeg plutselig såg en utstillingen på IKEA Forus som var klin likt det jeg hadde sett for meg. Så med Anonius Bordplate (som vi kuttet litt til), Antonius justerbare ben, Antonius vegghengt tørkestativ, Antonius hylleknekter og Antonius hylleplater var vi der som jeg ville være på badet :-)

På det lille tørkestativet er det såvidt plass til å tørke tøybleier, kluter og annet som hører til "grovbadet".
Under der igjen ligger litt av Sakarias sine klær lett tilgjengelig, samt tøybleiene hans (BumGenius og AppleCheeks) og kluter. Noen papirbleier til natta ligger i en liten korg over.

På toppen har vaskemidlene fått plass. Her har vi vaskenøtter i pulverform, svanemerket vaskepulver for farger i Ikea-boks, tom Ikea-boks som skal fylles med svanemerket vaskemidler for hvitt tøy, samt EcoVert blekemiddel.

Plastboksene er merket med dymo som jeg kjøpte på Clas Ohlson idag :-)
Har dessuten gått løpsk å merket alle kjøkken-skuffer og skap (på innsiden såklart) med dymo...sambo kommer garantert til å kalle meg gal ikveld når han kommer hjem og ser det..hehe..alt for et ryddigere hjem! yoho!!

Tv'n har dessuten kommet på plass i loftsstua og nå skal jeg, mamma og lillesøster Ragny se film for første gang i nytt hus :-)


1 kommentar: