søndag 7. oktober 2012

Dagens blogg-inspirasjon

Nå er jeg bitt av en bloggebasill igjen. Forviller meg langt inn i bloggjungelen og havner på de kuleste stedene. Interiør-blogger snakker jeg nå altså. Men etterpå skal jeg sy så da blir det vel en tur innom noen syblogger i forkant for å få litt inspo der også :-)

Men her er altså et knippe bilder fra div blogger som på en eller annen måte inspirerer meg:



Dette var bare så kult! Ville jo aldri hatt det sånn selv men noen ideer kan man jo ta med seg som f.eks måten å henge opp lampa på der og henge opp noe i grovt tau over senga. Tøft! Sengegavlen var også kul men funker nok dårlig i praksis...vil helst ikke ha barkebiter i senga :-P

Alle bildene fra http://www.desiretoinspire.net/



Alternativ til tapet? Råstilig!! Noe å vurdere bak kjøkkenbenken dersom ikke tapeten med stor T dukker opp snart :-) Eller et annet sted da...syns det var kult jeg :-)

Fra samme blogg.



Morsom måte å style en vegg på...blir neppe noe sånt å finne hos oss, men liker ideen.
Samme blogg som over.



Likte klokka...hehe..

Nei nå må jeg sy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar