tirsdag 2. oktober 2012

Baderom inspirasjon

Nå skal vi bestemme oss for badet!

Og etter noen uker med besøk på Modena, Kvik, HTH og Flisekonsept begynner vi å nærme oss :-)

Igår var vi på Flisekonsept og en ivrig selger viste oss en katalog med splitter nye fliser med treimitasjon, de var knallfine!!

Så på gulvet blir det garantert det, så må vi bare se hvilken farge vi skal ha men blir noe medium til mørkt tre, lignende dette:

Ragno er produsent






Monnserien fra Modena. Liker vasken/benkeplata.

Hittil har jeg fått et tilbud fra Kvik på ca 26 000 kroner for en helstøpt benkeplate i en sandfarge med to vasker med skuffer 60x80x80 hvite fronter. Virker som en bra pris men har hørt at kundeservicen der er dårlig så vi får se.

Fra HTH har jeg fått et tilbud på 29500 for tilsvarende men med dyre fronter, skal sjekke hva prisen blir med rimeligere fronter.

Og så skal jeg prøve å få til en avtale med en i Modena til uka og få et tilbud derfra også.

Så får jeg se hvem som har de fineste innredningene til den beste prisen ;-) Og så kan jeg jo prøve å prute litt når jeg har funnet ut hvor jeg vil handle, basert på de andre tilbudene. Jadda...er penger å spare på det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar