onsdag 22. august 2012

Buksedress til snuppa :-)


Da har snuppa i magen fått sin første buksedress. Min første sådan. Tok laaaang tid å skjønne hvordan jeg skulle sy delene sammen, fant mønsteret i Symagasinet men bruksanvisningen var heller mangelfull for en nybegynner som meg: "Sy alle delene sammen rette mot rette"...ehh ja...? Men det gikk til slutt og jeg brukte vel 2 og en halv kveld på denne. Ser at fargen ser ganske blass ut på bildet men den er finere i virkeligheten :-) Babycord er det jeg har brukt. Skulle egentlig sys sammen i skrittet men jeg syns det virket mye lurere å ha trykknapper på så bleieskiftene går litt kjappere unna ;-) 


Nærbilde av motivet...brukte Sukketøykjolen i Made by me som inspirasjon til hjertet.


Og bak må det jo også noen hjerter på :-)

Og idag får jeg vel begynne på et nytt prosjekt...men hva :-) Kanskje noe til storebror kanskje?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar