torsdag 13. oktober 2011

Veggoppbevaring: Vegglommer

Etter eget hode og fantasi har jeg nå sydd en praktisk sak- nemlig vegglommer!
Denne skal henge i gangen og brukes til oppbevaring av guttene mine sine lurer og votter/halser. Den nederste lommen er storebror på 2 år sin- nå rekker han opp og kan legge på plass lua si selv :-) Den øverste er lillegutt i magen sin for han må vi nok hjelpe noen år til tror jeg :-) Den midterste skal de dele mellom seg og er til votter og sånt..

Håper dette vil få litt orden på gangen :-)

Stoffet er fra Åhlens (er et sengesett hvor jeg fikk litt rester etter at jeg sydde det om til babysengesett). Fylte bakplata med bordvatt. Lommene er sydd doble i stoff fra S&S og bretta inn i kanten nede så de skulle stå litt ut og være litt romsligere. Og så er det sydd på et "belte" med kaninstoffet.
Har sydd på to store røde knapper øverst som jeg kunne feste tråd i som igjen er festet i en drivved-pinne jeg hadde liggende som skal henges opp på veggen.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar