tirsdag 11. oktober 2011

Dagens shopping

Trengte litt mer klær til tross for at jeg går inn i den siste måneden min som gravid for denne gang...er jo så stusselig å aldri føle seg fin og alltid gå i det samme så følte jeg fortjente noen nye klær nå :-)


Ei deilig blå fløyels-mammabukse som var så myk og god at jeg måtte bare ha den! Elsker sånne bukser med tykt stoff på vinteren og jeg vet jo at magen ikke forsvinner med det samme ungen er ute så kjekt å ha en fin mammabukse å gå i i tida etter fødselen også- å ikke BARE daffe rundt i joggis.

Og så måtte jeg ha litt farger og elastiske topper...digg. Den grå er i 60% lammeull-mmm...classic :-) Må bare ha et belte på så er den fin nå også.



Og så kjøpte jeg noen kurver som skal stå under stellebordet- trenger sikkert flere... Og kjøpte likegodt junior-sengetøy istedenfor sprinkel-sengetøy for da kan jeg bare dele det i to så vips har jeg to sengesett til lillegutt :-) Kanskje Saki og Samy kan få hver sitt :-) Syns de kaninene var så søte. Så kjøpte likegodt en kaninkrok som skal henge i gangen som Sakarias kan henge opp jakka si på. Og et målebånd til syinga trengte jeg...alt funnet på Åhlens.



Idag skal jeg prøve å få sydd noen vaskekluter (bare dele opp noen gamle håndklær og sy fin kant rundt) og få sydd ferdig sengetrekket. Begynner å nærme meg "mål" for det jeg skal gjøre innen jeg drar til Oslo nå.

Og så sydde jeg forresten et stygt kamera-etui igår. Sydde bare om en gammel pengepung som hadde blitt strippet for glidelås. Ikke noe pent håndtverk men den duger og tok ca 10 min ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar