søndag 29. juli 2012

Tankespinn rundt bryllups-ønskeliste

Og ja dette er altså ikke ønskelisten med strek under, dette er bare noen tanker og ideer før ønskelisten kommer :-) Vi har ikke engang booket noe lokale så sikkert litt tidlig men men...det er morsomt å lage ønskeliste og nå trengte jeg å gjøre noe gøy.



1. Disse koppene fra Lunehjem.no var bare helt skjønne :-) Virkelig min smak!! Koster 160 kr pr kopp men trenger jo ikke en hel haug av de heller.

2. Et knivsett med skarpe gode kniver!! Gjerne i et stilig design og må tåles å vaske i maskin selvfølgelig.

3. Kjøkkenmaskin, ja det har jeg blogget om før :-) Kitchenaid har de fineste..



Ja hvorfor ikke i rosa! Tipper min bedre halvdel ALDRI kommer til å røre den uansett så da kan den godt være rosa :o)

4. Servise må man jo ønske seg, og det er greit for det trenger vi faktisk..men har aldri hatt noe interesser for sånt..hmm..tror jeg liker best hvitt med litt struktur/tekstur og gjerne en elegant kant på?? Og så må man vel ha sølvbestikk til, eller? Kan ikke si jeg digger å pusse sølv men...må man ha det?? Eller går det an å bruke et eksklusivt stålbestikk til fin-serviset? :-O

5. Boller og vaser må man jo ha- stikkordet er igjen enkelt. Må ha noen store boller til salat og lignende og noen medium til store vaser, både noen kort-halsede og noen lang-halsede hadde vært fint.

6. Fine vinglass og champagneglass

7. Noen serveringsfat kanskje?

8. Gavekort på home and cottage gjerne :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar