fredag 29. oktober 2010

Se min nye skjenk med kurver fra IKEA!

Vi kom ikke utenom det, vi måtte ha en skjenk til i hus. Har en fra før men oppbevaringsbehovet begynte å bli desperat. Jeg tok en tur på Nr 1 gaver og interiør i Kristiansand og falt for denne skjønne...ja rett og slett skjønne skjenken :-)

Og ja det er ikke så miljøvennlig å kjøpe nytt men etter månedsvis med pussing, vasking, grunning og maling trengte vi en rask og pen løsning- så da kom det et nytt møbel i hus :-)
Føler liksom jeg må forklare meg hver gang jeg gjør noe som ikke kan ses på som miljøvennlig..men sannheten er at jeg er ei helt vanlig jente som prøver å forgrønne hverdagen til meg og min familie, men sånn helt grønn det er jeg altså ikke. Doing my best men noen ganger så strekker ikke tiden til, eller kreftene bør brukes på andre ting enn oppussing av møbler :-) Vel vel, her er skjenken fra en rekke synsvinkler...






Det var så utrolig deilig å få inn den nye skjenken for plutselig hadde vi en ekstra oppbevaringsplass også på toppen av den gamle skjenken :-) Vi har tidligere ikke hatt noe annet sted å sette pynt, blomster, lys og diverse enn på den ene skjenken vi hadde og det ble fort litt for fullt oppå der. Under er et brett vi fikk til innflytningsfesten som jeg endelig fikk styla og lagd et stemningsfullt lysbrett av :-)


Og her er lillegutten vår i sin nye badekåpe fra IKEA. Gjett om han følte seg kul i den- det var stas å "kle seg ut" syns han :-) Flaffa rundt på sine ustødige skritt..haha..var så søt atte :-)


Og så må jeg minne på at ALLE kan få 25% rabatt i nettbutikken min til og med 31.oktober hvis de bruker koden "BLOGGEN". Klikk her for å komme til LevLogisk.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar