tirsdag 5. mars 2013

Lamper

Nå nærmer det seg innflytting!! Altså, det er fortsatt over 2 mnd igjen men likevel :-)
15.mai skal det være innflytningsklart men vi har et lite håp om at det kan bli før...

Snart kan jeg begynne å bestille inn lamper :-D wiii

Denne SKAL vi ha, ser den for meg i et av hjørnene i stua. Elsker ting som får meg til å smile :-)

Design House Stockholm Manana Lamp Gulvlampe Ca 2000,-

Over spisebordet blir det mest sannsynlig en av disse tre:

Lightyears Caravaggio Pendel P3 Matt HvitLightyears Caravaggio Pendel P3 Matt Grå25Lightyears Caravaggio Pendel P3 Matt Grå45
carvaggio matt enten i hvit, lysgrå eller mørkgrå. I starten var jeg veldig på den lysgråe men nå heller jeg mer mot den hvite..og noen ganger tenker jeg at den mørkeste hadde gjort seg...gahh..men en av de tror jeg det blir...skulle gjerne hatt alle tre på rekke og rad :-) Koster ca 3200,- for den store


Lightyears Calabash Pendel P2 Gull
Og så falt jeg pladask for denne kule gull-lampa! Kunne vært to av de i den medium-størrelsen over kjøkkenøya....tror jeg må ha de! Koster ca 1900,- pr stk i den midterste str

Og så i trappa er jeg usikker men vurderer denne:

Lightyears Brancusi Takpendel Koster 4400,- så spørs om prisen blir for stiv

Og alle lampene unntatt den første er fra Carvaggio Lightyears. De treffer meg midt i blinken!

Se alle de kule bildene:

Lightyears-Brancusi-AasgaardGroup-Banner.jpg


Caravaggio_matt_CecilieManz_Lightyears2.jpg

Lübker Golf



Og så var jeg ikke sikker på den i trappa og kan være jeg er helt på villspor her men...denne da?

By Rydéns Messing Taklampe
Fra Ellos.. ville jo gått igjen i de gull-lampene over kjøkkenøya... syns det er fint med gull jeg :-) Og trendy og da ;-) Denne koster ca 1900,-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar