torsdag 26. mai 2011

Ommøblering av stua :-)

Åhh det er så deilig når man får ånden over seg og bare får ting gjort! Idag var dagen da ideene plutselig skulle settes ut i live. Jeg har ikke så gode førbilder men viser dere hvordan sånn ca det var:

her ved siden av var spisebordet.


Sånn var romløsninga før- helt ok...men se nå:






Syns det ble en herlig fornyelse! Nå mangler bare litt bilder på veggene og selvfølgelig...et nytt fint spisebord. Det vi ønsker oss selges på Bohus til kampanjepris akkurat nå- skal vise dere hvilket i neste innlegg ;-)


Men hva skal jeg gjøre med denne kroken? Vi vil gjerne ha en liten leke/lese krok for smårollingen (snart i flertall)... så hittil har jeg tenkt ei lita hylle, et lite bord, noen wallstickers og noen tepper og puffer/puter inn under trappa...noen som har noen fine inspirasjonsbilder å tipse meg om? Kommer muligens et slikt innlegg også snart :-)

1 kommentar:

  1. Syns det blei kjempefint!! Og så passa jo lampa fint over sofabordet også. Under trappa ville eg ikkje møblert for mykje, må kunne vere fleksibelt. Nokre hyller til leikekasser høres lurt ut. Også plass til leikegrinda! Veldig sentralt plassert der, så kanskje den neste kan like seg der? Fint med dei nye gardina, men eg savna dei littegrann ved sofagruppa. Blei liksom litt lite farger der. Men det kjem seg vel med bilder på veggene.... Utrulig at det passa så bra å flytte om på det, for eg tenkte det var den mest naturlege løysinga før, men denne er jo like naturleg.
    Syns no elles at spisebordet dokka e fint eg, hadde ikkje skifta til nytt enno med småungar som lika å hakke og dunke, streke og tegne i fleire år framover. Skjønna at det frista, men kan jo vere greit å ha noko å gle seg til. Og så er det jo miljøvennleg å ikkje skifte ut ok ting ;)
    Mams

    SvarSlett