onsdag 14. juli 2010

Tallerkenhyllen- en funksjonell klisjé


Jada, det er ikke spesielt orginalt i bloggverden å skaffe seg en tallerkehylle, men hvem bryr seg om det? Tallerkenhyller er rett og slett geniale til så mye mer enn tallerkner. Til bøker for eksempel :-)

Hadde ikke tallerkenhyller vært så dyre så hadde jeg sikkert skaffet meg minst 2 til. En til kontoret og en til barnerommet. En mer delikat måte å vise frem bøkene sine på vet jeg ikke om så tallerkenhylla på kjøkkenet er nok enda et av mine favoritt interiør-kjøp.

Inspirasjonen fra de delikate kokebøkene lyser imot meg når jeg entrer kjøkkenet og gir meg skikkelig LYST til å lage god mat så da gjør den jobben sin og vel så det :-) Dessuten får jeg litt farger inn i kjøkkenet mitt som ellers er lyst og rent i uttrykket. Jaja, nok sagt:





1 kommentar:

  1. Ja, det er helt sant. De passer bedre til bøker enn til tallerkner.Jeg har flere umalte tallerken hyller stående i boden. Venter på at jeg skal få maleånden over meg, til høsten kanskje. De er kjøpt på loppemarkeder.
    Hilsen Mymlen og My

    SvarSlett